четвртак, 5. јул 2018.

VELIKA LEPOTA


Svi znamo kako se sve završava. Ali pre toga je život. Život koji je sakriven ispod naslaga neprekdine galame i brbljanja. Život koji krije i tišinu i osećajnost, i osećanja i strah. Život koji nosi neprekidnu iskru Erosa. Erosa kao žudnje za nemogućim. Erosa, koji najbolje oličavaš Ti. Ti koja svakoga časa kucaš po mojoj slepočnici kao sam časovnik. Ti, čije lice se vajalo hiljadama godina ljubavima tvojih predaka. Ti koja vidiš i ono što će meni zauvek ostati skriveno. Ti koja si mi vratila izgubljenu ulaznicu za život. Ti koju ponekad uzaludno čekam u Despota Stefana broj sedamdeset. Ti pre koje sam mislio da je ponekad možda bolje i ne biti nego biti ovako. Ti koja si oličenje milosti, mudrosti i blagosti. Ti koja uvek za mene u sebi nosiš sve snove ovog sveta. I ti kojoj ja nikada ne mogu dovoljno reći izvini i hvala.

Rastko Ivanović

Нема коментара:

Постави коментар