среда, 6. март 2019.

ISPOVESTI JEDNOG EROTOMANA


Kao mali ložio sam se na Madonu. Beše to negde u vreme kada je snimila "Telo kao dokaz", umetnički bezvredan pokušaj da nekako "nadseksa" Šeron Stoun iz klasika "Niske strasti"

Beše to jedan od onih filmova, toliko loših da su, zapravo dobri. Beše to i film, u kojem je Madona, uistinu, pojebala "Isusa"*. Negde ispod svih tih isuviše očiglednih aluzija na Hičkoka počev od Madžinog lika, koji se zove Rebeka krio se niz zaista impresivnih "mokrih" scena. Toliko vrućih i toliko klizavih da je jedna moja drugarica posle ovog igrenjaka postala lezbejka. Madona u liftu, Madona na šoferki, Madona spreda, Madona i otpozadi, sve je bilo tu. Naš omiljeni seksualni kameleon učinio je sve da naši usnuli tinejdžerski umovi mnogih dečaka, ali i devojčica se pretvore u napuštenu salu za maraton Madoninih poteza. Madona u svim pozama curela je iz naših pretovarenih umova.

I tu negde kada je Madona izlazila formalno iz svoje faze "Sex", na red je došla "devojka od čokolade" - KAJLI.

Tako mala, tako než na i sitna kao neki cvet čije ime ne znamoKajli je zavrtela moj um u stotine navratqa, a možda i najviše u krafterkoidnom singlu "Slow".

Kajli je tako mala a opet u njenom oku kao da počiva čitav naš svet.

I onda se još i čudim kako mi je jednom prilikom dijagnostfikovana erotomanija.

O Que Bella Neveni sada da ne počinjem.


*Madonin partner u filmu "Telo kao dokaz", Ulija Edela, Vilijam Defo igrao je lik Isusa Hrista u ostvarenju Martina Skorsezea "Poslednje Hristovo iskušenje".
 
(SZB, nedelja, 6. januar 2019)

Нема коментара:

Постави коментар