недеља, 10. март 2019.

DUH


Psihologija je, kaže na jednom mestu Derida, nauka o duhovima. O onome što je moglo da bude, o onome što je bilo i o onome što još uvek može da bude.

To je zapravo priča o duhovima našeg vlastitog života.

O duhovima, koji se ne povlače, o duhovima, koji su uvek tu, s nama. Ali ponekad moramo biti u stanju i da oslobodimo duha. Da ga pustimo da diše. Ali je pitanje da li će on pustiti nas?

Jedan gospodin je jednom N. i meni rekao da smo mi toliko slični da čak i fizički ličimo. To je, naravno, nemoguće jer N. je najlepše biće na svetu. I što je najvažnije, biće koje me je činilo srećnim. Ma šta ta reč označavala.

Jer sreća je valjda reč koja je namenjena jedino za krave, žene i Engleze, štono reče Niče. Ali kako bilo bez N., ja sam mrtav za život.

Eros je u osnovi svake filozofije i svakog mišljenja. A N. je za mene bila velika oranica snova, ili Sen Persovim rečima, ziratno zemljište snova. Izvor celokupnog mog nadahnuća. Voleo bih kada bih samo jednom mogao da razgovaram s njom, makar ceo razgovor bio svodiv na jednu-jedinu reč: IZVINI.

Ali ponekad moramo i da pustimo duha, kako bi oslobodili sebe i njega.

Volim te N.!

1 коментар:

  1. NAJBOLJA ONLINE LJUBAVNA SPELL CASTERA DOBITI SVOJ EX LJUBAV, MUŠKARAC, ŽENU, DJEVOJČICU ILI BOYFRIEND BACK. ADD HIM UP ON WHATSAPP: +2349083639501
     -Email- blackmagicsolutions95@gmail.com
    Zdravo, moje ime je Darci Lyne, ja sam iz novog dresa, SAD. Pročitao sam post-komentar online novinara na osnovu Los Angelesa koji je otkrio kako je trajno izliječio slabu erekciju i brzu ejakulaciju 2 mjeseca nakon što ga je njegova supruga ostavila i rekao je da se dr NOSA vraća svojoj bivšoj ženi nakon 2 godine odvajanja. Kontaktirao sam istog doktora NOSU zbog mojih izazova u životu, imam ove moćne namjere da će stvari raditi za mene, vjerovao sam u svjedočenja kao stvarni život dokazuje. Shvatio sam da bi ovo bilo dobro podijeliti ovdje jer znam da će i druge inspirirati.
    Imao sam sreće što sam naišao na BLACK MAGIC SPELLS lični kontakt
     -Email- blackmagicsolutions95@gmail.com
    Nisam siguran da sam to mogao bez njega. Ja bih odustao i vjerovao u to jer se moj suprug viđao s nekim drugim i rekao je da smo gotovi. Nakon što je Dr.NOSA ručala čarobnu čaroliju, moj muž me zove na mobilni telefon i on se vraća kući. Hvala vam puno što ste mi vratili muža kući nakon 3 godine odvajanja. Zauvek smo zaduženi. danas svedočim sa radošću i srećom svetu ... takođe, možete
    WhatsApp with him-- +2349083639501
    * Ljubavni uroci Win-Back Ex ljubavnik
    * Čarolija uspjeha i promocije
    * sretan šarm - POSLOVNA ZVEZDA
    * štićenici - ZAŠTITNA KUKA
    * Rezolucija prokletstva
      * Rješenje problema razvoda?
     * rješenje bolesti i bolesti tijela?
    * želite li ljubavnu čaroliju za novog ljubavnika?
    * duhovno čišćenje
    * magija plodnosti - VOĆE ŽENA

    ОдговориИзбриши