понедељак, 6. мај 2019.

U TVOJOJ KOSI


Bila je nedelja. Vraćali smo se sa Džez festivala. Rekla si mi kako moraš da požuriš kući da opereš svoju bujnu kosu. Setio sam se odnekud Miloševića koji je molio Čedu da pre odlaska u Hag opere Miri kosu. I ja sam želeo da isto učinim sa tvojom. Želeo sam da zaronim u hemisferu koja se krila u njoj. Te noći voda je padala. Padala je preko ramena devojke. Padala je preko ramena Nevene. Bila je to voda, koja je kao u Vilijamsovoj pesmi, padala kroz svetao vazduh. Bila je to voda što je stvarala bazen u asfaltu. Prljava ogledala sa oblacima i zgradama, za to vreme, sunovratila su se na krov tvoje zgrade, na tvoje bližnje i na tvoju kosu. Neki bi to nazvali kišom. I sve to se odigravalo u tvojoj kosi. Jer je ona u sebi krila čitav jedan svemir. I moja duša je svaki put kada bi joj se približila lebdela na njenim mirisima kao što su druge duše lebdele na talasima muzike. U tvojoj kosi krije se čitav jedan svet pun jedara i jarbola u kojima leže velika mora čiji me monsuni nose prema blaženim podnebljima gde je prostor plavetniji i dublji a gde vazduh postaje mirišljav. Tamo u tvojoj kosi gde su skrivena čitava polja gardenija. Tamo gde su skrivene klupe pored mora do kojih bih katkad odlazio uveče da spavam.

Tamo u tvojoj kosi čak i autobusi dolaze na vreme. U njoj je položen i balon koji muževni i nežni crnci tokom noći tegljaju iz “Pionira” kako bi otputovali ujutru negde daleko, daleko…

Tu, u tvojoj kosi pronašao sam i staru pisaću mašinu sa samo jednim slovom. “N”. Kako bih mogao doveka da pišem samo o tebi. Nevena.

A milujući tvoju kosu naišao sam na nanose malaksale tuge što su me setile na noći ispunjene paranojom i iskrzane anksioznošću u danima kada se putovalo nakraj noći.

Ali tamo, u toplom domu tvojih kosa udisao sam i miris duvana pomešan sa opijumom i sa šećerom. Tamo sam udahnuo svu slatkoću tvoga bića. Pojeo sam tvoje pletenice i zagrizao tvoje pramenove. Jedući ih ponovo sam osetio ukus naših uspomena. Setio sam se onog devetog aprila kada smo se upoznali i onog 11. aprila kada je sve počelo da se kotrlja.

I do danas ne može da stane i neće da stane.

Do kraja sveta i do kraja ovog veka.

Najdraža.


1 коментар:

  1. NAJBOLJI ONLINE LJUBAVNI SPELL CASTER JE DOBIO SVOJ LJUBAVNIK, MUŠKO, ŽENU, DJEVOJČICU ILI BOYFRIEND BACK. DODAJTE NJEGOVO POGON NA WHATSAPP: +2349083639501
     -Email- blackmagicsolutions95@gmail.com
    Pozdrav, moje ime je Darci Lyne, iz novog dresa, SAD. Pročitao sam post-komentar online na temelju Los Angeles temelji novinar otkriva kako je trajno izliječio slabe erekcije i brze ejakulacije 2 mjeseca nakon što je njegova žena ga je ostavio i on je također rekao dr. NOSA čini njegova bivša supruga vratiti natrag nakon 2 godine odvajanja. Kontaktirao sam istog dr. NOSU zbog mojih izazova u životu, imam ove moćne namjere da će mi stvari raditi, vjerovao sam u svjedočanstva da je stvarni život dokaz. Shvatio sam da bi to bilo dobro podijeliti ovdje jer znam da će i druge inspirirati.
    Bio sam tako sretan što sam naišao na BLACK MAGIC SPELLS Caster osobni kontakt
     -Email- blackmagicsolutions95@gmail.com
    Nisam siguran da bih to mogao učiniti bez njega. Ja bih odustao i vjerovao u to jer se moj suprug viđao s nekim drugim i rekao je da smo gotovi. Nakon što je Dr.NOSA ručala čarobnu čaroliju, moj muž me zove na mobitel i on se vraća kući. Hvala vam puno što ste mi vratili muža kući nakon 3 godine odvajanja. Zauvijek smo zaduženi. danas svjedočim svijetu i radošću ... također, možete
    Što je s njim-- +2349083639501
    * Ljubavni uroci Pobjeda Ex ljubavnik
    * Uspjeh i promocija čarolija čarolija
    * Sretan šarm - POSLOVNA ZVIJEZDA
    * štićenici - ZAŠTITNA KUKA
    * Razlučivost prokletstva
      * Rješenje problema razvoda?
     * rješenje bolesti i bolesti tijela?
    * želite ljubavnu čaroliju za novog ljubavnika?
    * duhovno čišćenje
    * magija plodnosti - VOĆE ŽENA

    ОдговориИзбриши