среда, 8. мај 2019.

SAN


Sanjao sam noćas jedan košmar. Onda sam se probudio i shvatio da je stvarnost košmar pa poželeh da sam samo sanjao da sanjam košmar.
 
Sanjao sam i neke gradove koje sam nepovratno izgubio.
 
Sanjao sam i ovaj davno napušteni grad, ali ovoga puta slobodan.
 
Sanjao sam i avenije i široka šetališta pod senama drveća.
 
Sanjao sam i veliku okruglu kolibu prekrivenu palminim lišćem sa nastrešnicom od cinkanog lima po kojoj je dobovala kiša.
 
Sanjao sam i da neko kuca na vrata i da si to ti.
 
Sanjao sam i tvoju zelenu ruku kako mi govori hodi, hodi, ovde je ishodište svih tvojih žudnji.
 
Sanjao sam i kako odlazim daleko, veoma daleko, ali ma koliko daleko, veoma daleko stigao uvek bih želeo da odem sve dalje i dalje.
 
Sanjao sam noćas i miris mora.
 
I sanjao sam noćas da je sav užas ovog sveta samo san.
 
Napokon sanjao sam noćas realnost.
 
Oh, kakvo olakšanja kada sam se probudio.

2 коментара:

  1. Zdravo zelim da pohvalim vidovitu ruzu koja mi je pomogla u vezi mog deteta koje je imalo urok na sebi jos od malena..niko nije godinama mogao da mi pomogne u vezi toga sa cerkom. Muz me je ostavio samu sa detetom. I onda sam preko preporuke nasla majku Ruzu koja je jedina uspela da skine urok sa mog deteta i uspela je da mi vrati mog muza samo zahvaljujuci njoj imamo sada prelep zivot. Ako imate slicnih problema javite se njoj
    +381 61 10 14 283 VIBER

    ОдговориИзбриши
  2. Zdravo zelim da pohvalim vidovitu ruzu koja mi je pomogla u vezi mog deteta koje je imalo urok na sebi jos od malena..niko nije godinama mogao da mi pomogne u vezi toga sa cerkom. Muz me je ostavio samu sa detetom. I onda sam preko preporuke nasla majku Ruzu koja je jedina uspela da skine urok sa mog deteta i uspela je da mi vrati mog muza samo zahvaljujuci njoj imamo sada prelep zivot. Ako imate slicnih problema javite se njoj
    +381 61 10 14 283 VIBER

    ОдговориИзбриши